Sminktetovalas

Ez a blog azoknak szól akik már eldöntötték, hogy szeretnének sminktetoválást de még nem tudják hol csináltassák, még kacérkodnak a gondolattal vagy már van nekik és megosztanák a tapasztalataikat másokkal is..

Küldj Te is megjegyzést!

Ez a blog akkor tölti be a szerepét ha minnél többen vetünk fel a sminkel, sminktetoválással kapcsolatban új témákat. Ezúton bátoritalak Téged erre. Jó blogolást kívánok! Hívd meg a barátnődet is a blogba.

Kézi vagy gépi sminktetoválást válasszak?

2008.03.12. 20:14 erika pilát

Évekig gondolkodtam azon, hogy szükségem van-e sminktetoválásra, aztán egy reggeli ébredés után eldöntöttem, kell. Szerettem volna egy kontúrvonalat a szememre, így hát keresgélni kezdtem a lehetőségek között, hogy megtaláljam a legjobb helyet. Többet megnéztem, de végül a Long-Time-Liner mellett döntöttem, mert úgy hirdették, hogy fájdalom mentes és nem fog besebesedni a tetoválás után.

Igen borsos árat kértek érte, de úgy voltam vele, hogy ha ilyen drága és ilyen jókat mondanak róla, egyszer belefér. Egy szó mint száz, megcsinálták. A fájdalom mentességről már az elején kiderült, hogy igen fájdalmas, sőt azon gondolkodtam, hogy a másik szemem maradjon kontúr nélkül. Az eredmény sem az volt, amit szerettem volna, bár a hölgy állította, hogy ez nagyon jó lett. Ezek után persze hallani sem akartam sminktetoválásról.

Többet a sminktetoválásról itt:
www.sminktetovalasok.hu

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sminktetovalas.blog.hu/api/trackback/id/tr41378361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ligus 2008.07.27. 19:56:04

Én LONG-TIME-LINER -el sminktetoválok. Régebben tűs gépekkel, majd Goldeneye géppel tetováltam. De amikor a váltótársam vett egy LONG-TIME-LINER gépet, a tetoválásai jobban sikerültek, egyenletesebbek lettek, akkor szántam rá magam én is. Nem bántam meg, mert már több, mint 4 éve ezzel tetoválok és minőségileg szebben tudom elkészíteni a tetoválásokat vele.
Egyébként egy vendég véleménye alapján szerintem nem ildomos lehúzni a márkanevet, ugyan az igaz, hogy többen is fájdalommentesnek hirdetik, még a gyár is. Ami persze nem igaz, mert tudomásom szerint nincs fájdalommentes sminktetoválás.
Igaz viszont, hogy az összes sminktetováló eljárás közül a legkevésbé fáj.

A LONG-TIME-LINER a világon a legelismertebb sminktetoválás. Ha Te nem ezt választottad a nem baj, ettől még szép tetoválásokat készíthetsz, de nem teljes és korrekt a fenti pár sor.

Pilát Erika 2008.07.29. 12:13:56

Szia!

Köszönöm a hozzászólást,bár nem értem...
Ha jobban utánanézel észreveszed,hogy ez nem az én véleményem a Long-Time_liner eljárásról hanem egy olyan vendégemé ( az oldalon névvel aláírva) aki végigszenvedte a fájdalommentes tetoválást ami még rosszúl is sikerűlt...Bár ez nem a gép hibája volt...Azt gondolom,hogy az etikátlanság az ha vendégeket csábítanak úgy tetoválásra,hogy ez az eljárás nem fáj,és nem varrasodik,mindezt elég drágán! Az engettessék meg,hogy valós vélemények publikálva legyenek mások számára is!!! Egyébként más tetoválónál ( szintén Long-Time-Liner géppel dolgozik ,a nevét nem írnám le)elég csúnya módon kritizálja a többi tetoválógépet a weboldalán.Mégegyszer ismétlem,hogy nem az én etikátlan véleményem volt ez a pár sor amire reagáltál!
süti beállítások módosítása